[OT] Akvarium - co proti rasam?

Úterý Leden 4 14:59:52 CET 2022

Já mám kus zahradní hadice :-) Saje to jak blázen, i kameny, takže jsem
konec propíchnul 2x drátem, aby se tam kamínek nevešel...

Nasálo to i 2 ty rybí mimina, takže jsem je lovil z kyblíku.

Vyměnit 2/3 vody rybám nic neudělalo, jen jsem změřil teplotu, aby byla
stejná. Uvařenou vodou z konvice jsem dorovnával na 22.

P.K.