[OT] Akvarium - co proti rasam?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 4 15:16:59 CET 2022

Na to taky bacha, ten písek se nesmí propírat až na doraz, jinak se tím odsají i nitrifikační bakterie a opět hrozí NO2 a NH4. Odkalovat je potřeba povrch a hlouběji už raději ne.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, January 4, 2022 3:00 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Akvarium - co proti rasam?

Já mám kus zahradní hadice :-) Saje to jak blázen, i kameny, takže jsem konec propíchnul 2x drátem, aby se tam kamínek nevešel...

Nasálo to i 2 ty rybí mimina, takže jsem je lovil z kyblíku.

Vyměnit 2/3 vody rybám nic neudělalo, jen jsem změřil teplotu, aby byla stejná. Uvařenou vodou z konvice jsem dorovnával na 22.

P.K.