[OT] Akvarium - co proti rasam?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 4 14:37:29 CET 2022

v nasi domaci kratke akvaristicke epizode, jsem nejdrive oskrabal skla a
  nechal usadit. pak trychtyrek cca d30-40mm s hadickou(6mm ?) a
samospadem poluxovat dno do nadobky, kde se pri castecnem uzazeni voda
zase castecne vracela do akvarka. cca 3x dokola(100/60% vody) stacilo na
odstraneni tech bobku ze dna. pak dolejt vyplacanou vodu. prace na 10min
a velky cicteni jen jednou za uherak.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65