[OT] Akvarium - co proti rasam?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 4 14:30:17 CET 2022

Pokud krevetky nebudou mít dostatek úkrytů, nebudou se moc množit, protože jim to ty paví očka sežerou. V případě "prasátek" živorodek jako paví očka je potřeba odkalovat i dno, vyprodukují dost odpadu a v případě nedostatku rostlin, které tento odpad spotřebují jako hnojivo, hrozí, že začne vznikat NO2 a NH4.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, January 4, 2022 1:30 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Akvarium - co proti rasam?

Takže jak to dopadlo: měním častějc vodu a teď naposledy jsem oškrábal stěny škrabkou, přitom se zvířila voda a zvednul kal ze dna. Při vysávání staré vody to tak vzalo i dost toho bordelu. Když byl předtím usazený u dna, tak jsem sice vyměnil vodu, ale kal (hlavně hovínka teda) zůstal.

Rybám se daří, nechcípaj a už 2x se mi paví očka rozmnožily. Krevetky jsou taky spokojený, ale ty se nemnožej (nebo jejich mladý stíhaj sežrat ryby, nevím).

P.K.