[OT] Akvarium - co proti rasam?

Úterý Leden 4 14:05:34 CET 2022

Mně ty krevety hlavně lezly do filtru, oni maj rády škvíry a když se tam
nacpaly, tak je nasál... takže jedna zůstala uvnitř, což jsem tušil, takže
jsem ho šel prát do umyvadla a vytekla ven. Měla tak centimetr na délku,
přežila to, ale měla nějaké pochroumané nožičky. Pár dní jsem ji nechal
vedle ve sklenici s vodou, jen ležela na boku, ani nechodila, pak jsem ji
dal zpátky do akvárka. Zotavila se.

Pak jsem laboroval s nějakou síťkou na filtr. Ten pak nebral větší kusy
nečistot, tak jsem ji zase sundal (krevetky mezitím povyrostly) no a když
se mi vylíhly paví očka, tak tak to nasávalo zas je :-D Síťku jsem vrátil,
jenže zas ty blbý krevety do ní lezly, bezva schovka je to pro ně. Nakonec
jsem vytáhl ten motorek z toho tělesa filtru a síťku dal mezi něj a těleso
- pak byl konečně klid.

P.K.