mech: redukce trubky 100/60mm pro vzduchotechniku, pripojeni tlumice vyvevy ?

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Leden 4 08:57:49 CET 2022

Kanalizacne su teraz 50mm a 75mm. V minulosti boli aj 60mm.
Potreboval som opravit stare 60mm, na webe som nic nenasiel, ale v
miestnej predajni mi predali. Ci mali stare zasoby, neviem.
Skuste nejaku kamennu predajnu s dlhsou historiou

IK

Dňa 4. 1. 2022 o 8:49 ajtservis napísal(a):