mech: redukce trubky 100/60mm pro vzduchotechniku, pripojeni tlumice vyvevy ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 4 08:49:56 CET 2022

hezky den.
potrebuji na vystup/vyfuk vyvevy, 60mm, pripojit tlunic, co ma pripojeni
100mm, v nejhorsim 80mm. nasel jsem za normalni penize jen redukci
100/80. nasel jsem i 80/60, ale to je urcene pro spiralove trubky a
cenovka okolo 700kc. celej tumic 100/900 stoji 1200,- .
neverim , ze se nejde za rozumne penize dostat z 60mm na 100mm, nebo
alespon 60/80mm. urcite nechci nic tisknout na 3D tiskarne :-)
napada nekoho jak tohle spojeni realiovat, material plech, silikon
hadice, plast, neco mech. pevneho.
prosej jsem jak vzduchotechniku, kominy, vyfuky, kanalizacni se snad v
60mm nedelaj.
diky za napady.
tomik.

--