mech: redukce trubky 100/60mm pro vzduchotechniku, pripojeni tlumice vyvevy ?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Leden 4 10:45:00 CET 2022

V 60mm byla jestli se nepletu 'manzeta vnejsi' pro pripojeni trubky
zavesneho splachovace. A pak to z ~40mm preredukovat na tech 100mm.
Skusil byc se podivat motodilech po manzete pro homokinetak.

Prvni co na mne vypadlo z googlu s vykresem - ~90/58mm:
https://www.mall.cz/ostatni-auto-prislusenstvi/zollex-univerzalni-manzeta-homokinetickeho-kloubu-m-100018680392

JURP