SMT sablona na resinove 3D tiskarne?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 2 22:57:17 CET 2022

Ta plastova vrstva z plechoviek sa da celkom dobre odstranit teplom.
Pred casom som si z ALI kupil "stanicu" horkovzduch + pajkovacka 898BD.
Tu cez konferu sli v tej dobe skusenosti, tak som ju ju objednal.
Horkovzduch bez akychkolvek vycitiek, ale pajkovacie pero nic moc. Hrot
nedosadal presne na vyhrievacie teleso, bola tam vola, "lingal" a hlavne
nedrzal teplotu. Z plechovky som presne vystrihol obdlznik, skrutil na
valcek a strcil medzi. Prvotne zastrcenie slo velmi stuha a pomaly. Po
prehriati (za dymovych efektov) mam ten plechovy valcek ako sucast, pri
vymene hrotov ide lahko ale presne. Ta plastova vrstva sa vydymila a je
to :)

Tak si myslim, ze aj pre ine ucely, by sa dal plech z plechovky  nahriat
napr. nad plynom a plast jebnoducho vypalit.

miro