SMT sablona na resinove 3D tiskarne?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 2 19:02:45 CET 2022

Ano, to už asi bude slušné.
Já jsem tehdy po pokusech s plechovkovým hliníkem koupil mosazný plech
0.15mm a leptal to z něho.
Mosaz je proti fosforbronzu bláto, ale i tak už to bylo mechanicky slušné.
Taková alpaka by zřejmě byla ještě lepší.
Bohužel ale Amphenol z takových materiálů netiskne své katalogy. ;-)

Protože ale s tím byla děsná práce, a protože jsem stejně každou šablonu
použil jednou nebo maximálně 2x, tak jsem pak přešel na dispenser.
Napřed ruční, pak pneumatický.

Až laserová doba mě zase vrátila zpět na šablonovou trajektorii.

PL