krytka na teplotni cidlo

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Leden 2 19:10:33 CET 2022

Dobrý den

Nevím, jak si představujete to uchycení do potrubí. Navrtat do potrubí
dírku a zalepit? To moc dobře nebude fungovat. V potrubí je většinou
tlak, který vám možná to čidlo vystřelí a budete mít doma potopu. Ty
trubičky na čidla z odkazu p. Zahradníka jsou poměrně tenké a nejsou
většinou určeny pro umístění přímo do vody. Pokud máte kovové potrubí,
tak čidlo můžete dát jako příložné, pokud je potrubí plastové, tak se
čidlo umísťuje do jímky, budete potřebovat t-kus s půlcoulovým závitem a
jímku. Jestli potřebujete čidla, tak bych měl něco doma. Můžu Vám dodat
i nějaké čidlo které už nepoužiji a vy si ten vnitřek "vydlabete" a dáte
si tam co chcete. Většinou to bývá zalité silikonem, nebo lukoprenem a
jde to dobře. Jsem ale od Brna a nikam se mi nic posílat nechce.

S.P.