krytka na teplotni cidlo

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Leden 2 17:49:22 CET 2022

Já kupoval v Číně, tam toho mají mraky, různé průměry i délky:

https://s.click.aliexpress.com/e/_AM6yIY
https://s.click.aliexpress.com/e/_9g90SY

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, January 2, 2022 5:44 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: krytka na teplotni cidlo

Dobrý den,

nevěděl by někdo, kde sehnat takovou tu trubičku na konci uzavřenou, co se do toho dávají teplotní čidla? Potřebuju navrtat do plastové trubky dírku a tam to čidlo zamáčknout, aby ukazovalo teplotu vody. V TME mají jen termistorové čidlo v tomhle krytu

https://www.tme.eu/cz/details/tt4g10kc3t180c312/teplotni-cidla-termistory-ntc/tewa-temperature-sensors/tt4-g10kc3-t180-c312-200/

ale to bych musel řešit linearizaci toho termistoru. I když asi to nakonec tak dopadne, potřebuju to jen v rozsahu teplot 0 - 20 st.C. Mám nějaký dvojitý teploměr s termistorem, třeba by na něj šlo tohle čidlo napasovat bez velkých úprav. Potřebuju nezávisle měřit teplotu vody v primárním okruhu TČ voda-voda. Když se zanese výměník, čidlo ve výměníku mi hlásí menší teplotu, než tam ve skutečnosti je. Pak je (spíš teoretická) možnost že tam teče málo vody, a pak by ta teplota odpovídala, nebo že je zanesený výměník.

Anděl