krytka na teplotni cidlo

Neděle Leden 2 17:44:27 CET 2022

Dobrý den,

nevěděl by někdo, kde sehnat takovou tu trubičku na konci uzavřenou, co
se do toho dávají teplotní čidla? Potřebuju navrtat do plastové trubky
dírku a tam to čidlo zamáčknout, aby ukazovalo teplotu vody. V TME mají
jen termistorové čidlo v tomhle krytu

https://www.tme.eu/cz/details/tt4g10kc3t180c312/teplotni-cidla-termistory-ntc/tewa-temperature-sensors/tt4-g10kc3-t180-c312-200/

ale to bych musel řešit linearizaci toho termistoru. I když asi to
nakonec tak dopadne, potřebuju to jen v rozsahu teplot 0 - 20 st.C. Mám
nějaký dvojitý teploměr s termistorem, třeba by na něj šlo tohle čidlo
napasovat bez velkých úprav. Potřebuju nezávisle měřit teplotu vody v
primárním okruhu TČ voda-voda. Když se zanese výměník, čidlo ve výměníku
mi hlásí menší teplotu, než tam ve skutečnosti je. Pak je (spíš
teoretická) možnost že tam teče málo vody, a pak by ta teplota
odpovídala, nebo že je zanesený výměník.

Anděl