Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 2 14:37:41 CET 2022

 > na slovensku ani bageta.

Tu by som si mozno dovolil nesuhlasit.
https://www.autora.sk/zz/2009/8/20220301

Vseobecny paragraf:
§4 Povinnosti vodiča
(2) Vodič nesmie
- nespomina jedlo a pitie.

Naopak:
§5 Povinnosti niektorých vodičov a spolujazdcov

(2)
Vodič motorového vozidla kategórie PS s najväčąou konątrukčnou
rýchlos»ou prevyąujúcou 45 km h-1 a vodič motorového vozidla kategórie L
ich spolujazdca.

Takze zakaz jedenia a pitia sa vztahuje len na cast PS = pracovne stroje
a L = motocykle, 3- a 4-kolky. "Bezne" osobne auta su kategoria M.
Zase - takto to chapem ja a mozno by to chcelo pravnu analyzu :) Cim
nechcem povedat, ze je vhodne za volantom pocas jazdy jest.

miro