Re: Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 2 14:25:51 CET 2022

na slovensku ani bageta. a je to dobre.
pamatuju si na dalnici za jizdy pokus si sundat svetr s nakousanou
bagetou v ruce :-) nebyl to dobrej napad a dojel jsem s jednim sundanym
rukavem a pulkou bagety pod sedackou na cerpacku to dokoncit. tam jsem
si jeste vynadal a poucil se :-). idealni je stratit vicko od flasky,
kterou nemate pak kam polozit, taky fajn.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín