Re: Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Neděle Leden 2 14:48:07 CET 2022

Flašku na pití už roky používám tu s odklápěcím víčkem, konkrétně Rajec
0,75 litru, pasuje do kapsy ve dveřích v autě i do držáku na kolo. (Ne,
nekupuju si pokaždé novou balenou vodu, po vypití originálu do flašky točím
kohoutkovou...)

Jinak teda se mi nedávno podařilo nabourat si vlastní stojící auto, byl
jsem na úplně prázdném parkovišti a spadla mi hranolka pod sedačku, tak
jsem ji lovil a auto se mi rozjelo, neměl jsem zataženou ručku a bylo to
mírně z kopce... Škoda minimální, jen promáčklý nárazník, ale taky jsem si
vynadal.

P.K.