Elektrocentrala

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 26 21:07:56 CET 2022

To jsem myslel, že jsou benzínky ONO. Tedy že jejich podstata spočívala
v tom, že prodávají naftu z hmotných rezerv a deklarují jí jen 6 měsíců
místo běžných 12. Ale možná se pletu, už jsem se tím nějakou dobu nezabýval.

Taky jsem slyšel, že co je tam teď ta bio složka, což je vlastně líh,
tak ten na sebe naváže vodu a udržuje jí víc rovnoměrně v palivu, takže
to zas tolik neva. Hlavní problém je, když začnou vznikat kompaktní
kuličky. Ale nevím, v petrochemii nejsem moc dobrej.