Elektrocentrala

Sobota Únor 26 14:19:44 CET 2022

Myslím, že tu někdy někdo psal, že v těch velkých zásobnících na naftu jsou
míchadla, co jednou za čas promíchají obsah.

Při té aféře kolem českých strategických rezerv se ukázalo, že A) naše
nafta pro případ nouze je v Německu (= jak se k ní dostaneme v době nějaké
krize?) B) nějak nesouhlasí množství (ne, nepřebývala žádná). O tom, že by
byla "zkažená", tehdy nikdo nemluvil.

P.K.