Elektrocentrala

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 26 15:15:37 CET 2022

Ano, v té od Babiše s přídavkem biosrágor se udělá po čase takový černý
šlem. Pod cca 10 stupňů Celsia nejde nijak rozmíchat a naprosto skvěle
zalepuje jemná mozazná sítka.
Stačí tak půl roku bez hnutí a je toho tam požehnaně. Ve filtru jsou potom
takové vozdry z toho a hodně špatně se to umývá. Jde to v benzínu.

Tohle celé je důvod, proč do dieselagregátů, které většinu času stojí a
čekají na použití tankujeme naftu čistou bez MEŘO. Dá se koupit například
na EuroOil čerpačkách. Tahle nafta vydrží v nezměněné stavu několik let bez
ztráty kytičky.