RE: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Únor 24 19:03:21 CET 2022

Ať tak nebo tak, odedávna mám doma zásobu jodidu draselného. Posledně jsem ho vydal rodině když se šuškalo něco o Černobylu, dneska jsem to udělal podruhé... Fakt je, že doba pokročila, takže jsem neimprovizoval, ale měl jsem po ruce aseptické lahvičky, analytické váhy a rozpis dávkování vytištěný na laserovce :D

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, 24 February, 2022 18:44
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Ten hlavní hrdina je pod dvojitým deklem.
A ostatní bloky jsou už dlouho bez paliva.
Tak zrovna kvůli Černobylu bych asi špatné spaní neměl.

Poznámka: nad Brnem už 1/2 hodiny krouží nějaká těžká helikoptéra. Už udělala několik pomalých okruhů.
Tak teď nevím, jestli to už není něco od Putina. Nebo jestli nás naopak stráží něco od Černochové/Lipavského.

PL