Re: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 24 18:44:13 CET 2022

Ten hlavní hrdina je pod dvojitým deklem.
A ostatní bloky jsou už dlouho bez paliva.
Tak zrovna kvůli Černobylu bych asi špatné spaní neměl.

Poznámka: nad Brnem už 1/2 hodiny krouží nějaká těžká helikoptéra. Už
udělala několik pomalých okruhů.
Tak teď nevím, jestli to už není něco od Putina. Nebo jestli nás naopak
stráží něco od Černochové/Lipavského.

PL