Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat - toner transfer

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Únor 24 18:18:18 CET 2022

Zdravim,

ja to dal do standardní laminovacky, te nejlevnejsi, co tady byla Sigma,
bez uprav. DPS jeste vlozil do papiru jako vodici sacek.

Trosku jsem tim asi i pomohl tim, ze ten toner je nasakly lihem na
papire, kdyz to strkam do laminovacky, proto se mozna lepe zapace.

Na nejaky jemny papir to nema smysl, abych riskoval tiskarnu. Odlepit
ten papir jde za pomoci octu, tim to z toho sundate.

Dulezite je, aby toner drzel na PCB.

Jirka