Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat - toner transfer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 24 18:03:52 CET 2022

Je možné a dokonce pravděpodobné, že je to tím.
Viděl jsem, že nějaký borec si na to postavil i vlastní laminátor. A mám
pocit, že tam žhavil o dost vyšší teplotu.

Když tu teď o tom šla debata, tak jsem jsem si řekl, že to musím znovu
zkusit. I když budou žluté papíry zmuchlané (přišly pomačkané z
Aliexpressu), tak že aspoň kousek rovného tam najdu.
Tak jsem prohledal svůj domácí bordel, a nemůže je nikde najít. Možná
jsem je tehdy strčil do nějakého časopisu, aby se trochu srovnaly, a pak
jsem to i s tím časákem omylem vyhodil.

Prostě toner-transfer mi není souzený. Každý pokus vždy dopadne nějak
blbě. Asi jsem s touto technologií nekompatibilní. :-(

Díky.
PL