Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat - toner transfer

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Únor 24 10:50:31 CET 2022

Ty lepici papiry maji problem, ze se ten toner smisi pri tisku s
lepidlem. Nasledne se odlepi tenke spoje pri odlepeni papiru. Taky to
jsem nenapsal, tak pred vlozenim do laminovacky otru spoj i papir lihem,
musi to byt doopravdy ciste a ten papir je snad jeste mokry, kdyz to
strcim do laminovacky. Lih ma trosku vetsi zapalnou teplotu, tak to je
zatim ok.

Je to silne zavisle na papiru, dal jsem tam nejaky colorprint leskly
135g. Pro odstraneni papiru pomomu zase octem, tam je druhy zadrhel.

Jak jsem psal, tak to nema na fotocestu a profi vyrobu, ale prekvapilo
me to.

Lepe nez ta cold/mokra cesta s acetonem/lakem na nehty. Lepe to jak pisi
udelam fotocestou a jeste lepe, kdyz to objednam. Nicmene na jednoduchy
protoyp me to prekvapilo.

Jirka