Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Únor 23 21:26:29 CET 2022

Tak jsem dneska trochu ohnul ten příklad pro Qt, posílám v příloze, není
to tak velké. Bude potřeba upravit cesty k hlavičkám v src.pro a podle
potřeby formát výstupního obrázku - je příliš mnoho možností. Zatím tam
je 1 bit/pixel. Umí to i ty díry - buď jen v náznaku nebo v plné
velikosti. Dá se zapnout negace, zrcadlení podle osy x, nastavit okraj a
DPI v konfiguračním souboru.

Mrazík