Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 24 02:56:00 CET 2022

Zkusil jsem to přeložit.
Byl to děsný boj, protože jsem nikdy s Qt neměl nic společného,
nainstalovat a rozjet to bylo docela na dlouho.
Furt jsem nemohl vytvořit nějaký validní "kit". Vývojáři zřejmě
usoudili, že nabídnout nějaké rozumné defaultní hodnoty by bylo pod
úroveň opravdových programátorů.

Když jsem po několika hodinách bojů konečně tu aplikaci zkompiloval a
pustil na jednoduchý gerber, tak to skončilo takto:

QPainter::begin: Paint device returned engine == 0, type: 3
QPainter::setRenderHint: Painter must be active to set rendering hints
QPainter::setRenderHint: Painter must be active to set rendering hints
QPainter::setBrush: Painter not active
QPainter::setPen: Painter not active
QPainter::resetMatrix: Painter not active
QPainter::setViewTransformEnabled: Painter not active
QPainter::setWorldTransform: Painter not active
QPainter::setCompositionMode: Painter not active
QPainter::pen: Painter not active
QPainter::pen: Painter not active
QPainter::setPen: Painter not active
QPainter::brush: Painter not active
QPainter::brush: Painter not active

A pak pořád dookola, cca 11000 řádků chyb. Ten gerber má cca 2500 řádků.

Aplikace Gerbv se přeložila správně, takže knihovny a includy jsou
zřejmě OK.
Když jsem přeložil ty examply použití knihoven, tak ve 3 ze 4 ukázkových
vstupních souborů byla chyba. Chyběla tam vždy nějaká hvězdička.
Vždy mě zas a znovu překvapí, když někdo publikuje nějaký příklad (zde
navíc velmi jednoduchý), a je v něm triviální chyba. ;-)

Díky.
PL