Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 24 08:58:06 CET 2022

To je moje blbost - chybí vám konfigurační soubor (popsáno ve
zdrojácích). Pro začátek stačí zakomentovat volání funkce Settings() v
example.cpp a znovu přeložit. To načítání z konfigurace není nijak
kontrolováno, proto to spadne - obrázek má špatné parametry. Prostě jsem
si usnadnil práci, netuše, že to bude zkoušet někdo, kdo Qt nikdy nepotkal.
Jinak Qt je jeden z mála opensource frameworků, který má dobrou
dokumentaci a je čistě, pochopitelně napsán, proto ho používám.

Mrazík