neco jako domaci vodarna

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Únor 23 10:31:37 CET 2022

To sa niekedy stane pri montazi vaku, alebo nepozornom zatahovani pri
montazi dalsich potrubi na "tensej strane" - to je ta oproti prirube.

Pri montazi vaku - najskor sa montuje s novym vakom ta "mensia" strana a po
vyrovnani vaku v nadobe strana na prirube.

Ak sa pri montazi srubenia na tej "mensej" strane pri zatahovani zvonku
stoci ta priechodzia cast a vak je potom vnutri spiralovo stoceny
( ako vyzmykana handra ) a robi to psie kusy - prechod sa "obcasne" tvari
ako upchaty.

"že aby se v něm nakazila voda"
- asi mily preklep ;-)))

Dodo

st 23. 2. 2022 o 10:15 Lubor Otta <butan na centrum.cz> napísal(a):