neco jako domaci vodarna

AZE aze na seznam.cz
Úterý Únor 22 22:15:26 CET 2022

Ještě jsem neslyšel o nějaké průtokové expanzní nádobě. Jedna z odkazu má gumový vak, druhá gumovou membránu, ale obě mají jen jeden vývod na vodu a ta se při provozu pohybuje dovnitř a ven. Ty s vakem mám doma dvě, ale svislé.
aze

From: Dodo Racek
Sent: Tuesday, February 22, 2022 9:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: neco jako domaci vodarna

Vyberal som podla obrazka, nie podla typu.

Vlavo je priruba s jednou stranou vaku, vpravo v osi expanzky je zablendovany vystup a vzduchovy ventil na dofukovanie je vpravo hore.

Nepriechodzie mavaju vzduchovy ventil v osi nadoby, obycajne pod plastovym krytom. Napriklad takto
https://www.pumpa.eu/sk/pumpa-blue-line-pjm-100l-domace-vodarne-s-nadobou-pwb/

Obrazky a popisy sa casto nezhoduju.
Napr.
https://www.pumpa.eu/sk/dukla-vak-pre-aquamat-100-150l-aq-150l-pumpa-vak-priechodna-sm100-sm80-smh80/

Je vak podla obrazku nepriechodzi a v popise je priechodzi...

Cielom bola informacia, ze existuju priechodzie tlakove nadoby na pitnu vodu, kde netreba riesit to, ze voda zostane stat dlho a namnozia sa potvorky...lebo pri beznom pouzivani to nie je "slepa odbocka", ale "prechodne zhrubnutie rurky".

Detaily su v produktovych katalogich vyrobcov, alebo "u odbornikov" v lokalnom obchode s podobnym tovarom.

Dodo

Dňa ut 22. 2. 2022, 20:45 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):

  On Tue, 22 Feb 2022, Libor Konečný wrote:

  > Dekuji vsem za tipy, ta pruchozi expanzka je presne to co potrebuji.

  Proc myslite ze ta expanzka z linku

     https://www.prodoshop.sk/hlavna-stranka/katalog-vyrobkov/tlakove-nadoby/tlakova-nadoba-100l/tlakova-nadoba-aqua-ola-100l-lezata

  je nejak pruchozi ? Podle obrazku to je normalni expanzka s jednim
  pripojenim kde uvnitr je ta gumova bublina ktera se strka dovnitr
  skrz tu prirubu.