Re: neco jako domaci vodarna

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Únor 23 10:15:23 CET 2022

Já mám doma u studny průtočný aquamat 60l ještě od ČKD dukla. Na horním šroubení mám jen přetlakový ventil a tlakový spínač čerpadla. Teprve díky této konzervaci mi došlo k čemu že ten průtočný vak je, že aby se v něm nakazila voda. Při pulzacích tlaku jaká u domací vodárny vzniká je to ovšem zbytečné. Tento průtočný vak při určité konstelaci vykazuje chování, že se uprostřed zaškrtí, voda doma neteče a tlakový spínač tlak vidí a nesepne. Sepne až asi po minutové prodlevě.
Lubor