Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat - toner transfer

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Únor 23 06:11:27 CET 2022

Zdravim,

na tuhle presnost se dostanete v domacich podminkach toner transferem a
teplem. Tisk laserem na leskly papir A4, 20x projet v laminovacce,
nechat ve vode odloupnout a zbytky papiru u cest octem. Konstalace veci
je dulezita. Napr. papir ne ty lepive papiry, ani noviny, katalogy.
Samozrejme ruzne tonery. Lepsi je teply toner transfer nez ten studeny,
leptaci.  Lepsi je dale fotocesta, profi vyroba, ale tady je to rychle.

Jirka