Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat - toner transfer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 23 18:52:32 CET 2022

Slyšel jsem, a dokonce i viděl nějaké fotky, velmi dobrých výsledků s
toner-transferem.
Mně se to ale nikdy tak ideálně nepovedlo.
A to jsem dělal jenom docela tlusté spoje, minimálně 0.3mm (12mil v těch
podivných jednotkách).
Čáry občas potrhané, na velkých plochách rozlité mědi pak byly díry.
Ty díry sice funkčně nevadí, ale není to pěkné.
Kromě toho je to asi dost závislé i na konkrétním typu tiskárny.
A ty moderní jsou na tom spíš hůř, protože za každou cenu šetří tonerem.

Zkoušel jsem křídové papíry z katalogů, a taky ty lepicí papíry.
Ty lepicí mi mimochodem (pravděpodobně) poničily tiskárnu.
Jediné, co jsem nezkoušel, jsou ty speciální žluté nebo modré papíry.
Jednou jsem je objednal z Číny a přišly totálně pomuchlané.
Byla to za mou historii mnoha desítek nákupů nejzničenější dodávka.
Tak jsem na toner-transfer zanevřel.

Navíc je tam problém s přesným usazením polohy.
Takže pro oboustranky špatné, a i CNC vrtání pak znamená problematické
zaměřování.

Díky.
PL