Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 22 22:12:47 CET 2022

Děkuji za provedený průzkum.

Já jsem včera taky experimentoval s Gerbv. Používám ho i jinak pro
kontrolu podkladů v Gerber formátu.
Zkusil jsem tam natáhnout testovací artwork a vyexportovat ho do PNG.
BMP bohužel neumí.
To PNG jsem pak v IrfanView zvětšil na příslušný rozměr (dodělal prázdný
okraj) a vyexportoval v 2-barevném BMP.

K mému údivu ten výsledek vypadal snad dokonce skoro o trochu líp, než
přímý export přes Postscript.
Až jsem měl podezření, jestli to nedělá malé rozlišení Postscriptu v
Eagle. Ale tím to nebylo.
Bude to různým přístupem ke granulitě výsledné bitmapy.

Ten testovací artwork je docela náročný. Jsou to linky i mezery 0.1mm.
A to už je zde opravdu na hraně, protože bod displeje je 0.051mm.
Pokud bych dělal tak jemné motivy (tedy pokud se ten osvit přes LCD
osvědčí), tak bych pak možná
používal u jemných motivů rozměry v modulu toho 0.051mm, tj. zde čáry a
mezery 0.102mm.
Ale to je všechno zatím jenom vlhký sen.

Na tu knihovnu se podívám, to by byl ten správný směr (pokud ji duševně
zvládnu).

Díky.
PL