Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 22 21:23:54 CET 2022

Tak jsem si s tím gerberem dneska pohrál. Ve zdrojácích existuje
udržovaný projekt https://gerbv.github.io/, má to knihovnu, ale API není
dobře popsáno i když příklady jsou. Nicméně samotný ten nástroj gerbv je
docela užitečný. Pak jsem našel https://github.com/sx107/gerbvQt, kde to
někdo obalil pro Qt, s tím by se dalo něco dělat, rendruje to do QImage
a s tím pak je možné dělat jednoduše různé transformace - dostanete se i
na jednotlivý pixel - je to dobře dokumentované. Takže možnosti tu jsou.

Mrazík