Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Únor 21 22:23:58 CET 2022

V podstatě řešíš problémy, které neexistují.

příkaz plot(1) má parametr buď -rresolution, nebo --bitmap-size, které
slouží k ovládání velikosti.
Také má příkazy pro --bg-color a --pen-color

v definici plot(5) je popsáno, jak se používá draw a jak erae, takže
prostě vezmeš gerber pro měď a uděláš erase vrtačky.

Neříkám, že všechno bude jednoduché a růžové, ale zrovna tohle je něco,
co jsem už používal. Jak jsem četl tu wiki, tak se gerber trochu
rozšířil od doby, kdy jsem do něj koukal naposledy.