OT: neco jako domaci vodarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 22 17:05:28 CET 2022

Mám to podobně doma, jen s menší nádrží (25 litrů).
Motivace jiná, mám to proti tlakovým změnám a rázům.
Používám to cca 10 let, funguje hladce a bez problémů, všechny výkyvy a
rázy od té doby zmizely.
Nádrž má být vertikálně na zdi, mám tam na ni místo. Ale nejsou lidi, a
tak ji celou dobu mám připojenou cca metrem 1/2" hadice a nádrž leží na
polici.
Teď když to píšu, tak jsem zastyděl, a musím konečně nabouchat do zdi
hmoždiny a pověsit ji kam patří.
Ale každopádně i tam bude připojena ohebným přívodem, tj. hadicí a
vnitřním opletem (má oblíbená Tubitech Crystal z Gumexu).

Nádrže se myslím obecně tlakují na cca 1/3 provozního tlaku vody.
Pokud Vám to teda bude tlakově stačit. Ale Vy myslím nemáte ten barák
moc vysoký (pokud bydlíte stále jak jste bydlel dřív), tak by to mělo
být OK.
Já tam tu cca 1/3 tlaku mám.

Jestli je nádrž nerezová nebo je podle mě fuk, voda je stejně v gumovém
pytli.
Chce to samozřejmě zpětnou klapku na přívodu do baráku, abyste
neposkytoval služby i lidem v okolí.

PL