OT: neco jako domaci vodarna

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Únor 22 18:40:01 CET 2022

Na vstup z vodovodu dajte DOBRU spatnu klapku, v SPRAVNEJ pracovnej  polohe
podla dokumentacie vyrobcu klapky. V nespravnej pracovnej polohe nemusi
tesnit a vasa voda pojde naspat do prazdneho vodovodu...

Za nu dajte priechodziu expanzku, kludne s vakom, napr.
https://www.prodoshop.sk/hlavna-stranka/katalog-vyrobkov/tlakove-nadoby/tlakova-nadoba-100l/tlakova-nadoba-aqua-ola-100l-lezata

Alebo vhodny ekvivalent. Vyhoda je ta, ze voda sa priebezne meni - pri
spotrebe "preteka" cez expanzku.

Pomocka pre hladanie: priechodzie expanzky su obycajne horizontalne a vobec
nemusia byt umiestnene hore.

Tlakovanie expanziek si pozrite u vyrobcov v odporucaniach. Obycajne 0.2
bar nad horny vypinaci tlak pri tlakovych spinacoch cerpadiel.

Prevadzka bez tlaku vzuchu moze znamenat predratie vaku o zvar vznutra
tlakovej nadoby.

Dodo

Dňa ut 22. 2. 2022, 13:36 Libor Konečný <support na mikrovlny.cz> napísal(a):