PIC16F15323 timer clock source

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 21 16:22:49 CET 2022

[preposielam]

Ahoj,

tu konstelaciu, ktoru chces prave na tomto type pouzit nejde, to by
tam musel byt ten blok SOSC. Jedine, co si viem predstavit, je skusit
fosc=32768 a zakombinovat to s IDLE MODE, to by mal blok oscilatora
bezat aj v SLEEPe. Dalsia moznost je skusit realizovat ten 32kHz
oscilator s niektorym z komparatorov alebo CLC-bunkami, pripadne s
reference clock module. Toto si ale treba vyskusat. A tretia moznost
je zmierit sa s tym, ze raz mozu byt hodiny z LP-EXTOSC a po prebudeni
ich prepnut na HFINTOSC a dopocitat si korekciu pre 32kHz interval a
prepnut znova na LP-EXTOSC. Inak to bez externeho obvodu oscilatora
nepojde.

A.

Ahoj,

trochu jsem doufal, že se mi podaří udělat nastavení, kdy 32768 bude
připojený jako zdroj pro timer a některý z interních bude použitý pro
běh programu. Dovedu si představit první polovinu - tedy procesor se
rozběhne na 32768, pak si přepne hodiny na HFINTOSC. Ale nevím, jak
přiřadit nějakému timeru ten LP-EXTOSC.

Nejvíc mne mate první odstavec v kapitole 26.7 - Timer1 Operation
During Sleep, kde se píše, že pokud je zdrojem hodin krystal, tak
timer běží a je schopen probudit procesor.

Takže si asi udělám oscilátor venku a přivedu ho na T1CKIPPS.

Jindra