Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Únor 21 12:56:21 CET 2022

Ale v linuxu existuje spousta nástrojů na automatizované zpracování
obrázků. Ať už třeba přes Python, nebo z příkazové řádky pomocí
Imagemagick. Tam nějaké ořezy, konverze nejsou problém. Jediné co
historicky uměl špatně/moc pomalu, byl postscript. Ale na bitmapy je skvělý.