Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 20 23:36:13 CET 2022

Taky používám zmenšení děr Drillaid. A taky si pamatuju, že jsem musel
něco upravovat. Ale už teď nevím co to bylo.

Mezitím jsem statečně bojoval s ps2eps. Ale i přes hrdinské nasazení
jsem prohrál.
To vygenerované EPS se v prohlížeči IrfanView zobrazí dobře, se správným
rozměrem.
Ale export do BMP tam zase přidá kolem rámeček.

To nejpodstatnější ale je, že už funguje export do EPS přímo z Eagle.
Bych do toho kopl, co mě to stálo času.

Takže export bez Mirroru funguje sám od sebe.
Export mirror ale funguje jen tehdy, když současně s ním zakliknu "pos.
Coord". Tedy volbu, která se snaží posunout výstup do kladných
souřadnic, pokud něco náhodou zasahuje do záporu.
Já jsem ji měl vždy vypnutou, protože z Eagle generuju i DXF data pro
CNC vrtačku. A tak jsem nechtěl riskovat, že bude artwork posunutý proti
vrtacím souřadnicím.
(vrtací data generuju přes export DXF přímo z prostředí BRD, nikoli přes
CAM, takže tam se posun "pos. Coord" neuplatní)
Ale zřejmě to budu muset začít používat, ovšem až po pořádné kontrole,
že to nijak neujede.
A chce to použít pro jistotu i pro export EPS bez Mirroru, protože jinak
tam občas chyběla spodní linka. I když ležela přesně na y=0.

Takže v této chvíli to funguje už všechno.
Kurzor už je vypnutý a neruší, export funguje i s mirrorem.
Tak teď jenom čekat na loď a doufat, že to k něčemu bude.

Do exportního konvertoru jsem dodělal programovatelnou "oponu". ;-)
Protože netuším, jak dlouho to budu muset žhavit tím UV, tak bych
normálně použil běžnou metodu postupného odkrývání motivu kusem papíru.
Ale tak by to dělali jen pojídači koláčů.
My technologicky vyspělí máme oponu, kde se ten artwork bude postupně
zadanou rychlostí zobrazovat. Těžká automatizace.

Díky všem za pomoc.
PL