Visual studio - win programy CLR

Neděle Únor 20 14:06:38 CET 2022

Sveho casu jsem pouzival ve VS  C++ MFC pro GUI. Ale nebylo to ve verzi
zadarmo, nevim jak ted. Na formulare docela pouzitelne. Uz mam ale
osypky, kdyz ty stare aplikace musim nejak upravovat.
Projekt C++ (docela rozsahly), kde byl prakticky cely kod v hlavickach
jsem pred nejakym casem prevzal a toho, kdo to spachal jsem mel chut
zabit. Samozrejme po kazde drobne zmene to kompiluje strasne dlouho
vsechno misto jednoho specifickeho cpp...