Visual studio - win programy CLR

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Neděle Únor 20 13:28:53 CET 2022

DD,

Vola sa to odborne Code in header a neviem o nikom, kto by to pouzival okrem definice v triedach.
Ale som len obcasny programator a nezivim sa tym takze mozem sa mylit
Pre VS a c++ pouzivam resource editor. A ano vsetko sa tu pise rucne.
Minule som cital, ze CLR a C# a dalsie (plati aj pre python a ine high level jazyky) boli
vymyslene koli nedostatku programatorov. Teda tych "hornych 10,000"

j.
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Pavel Hudeček [edizon na seznam.cz]
Sent: Saturday, February 19, 2022 2:12 PM
To: HW-list
Subject: Visual studio - win programy CLR

Dobrý den všem,
Ve Visual studiu je všechno normálně vizuální, ve VB, nebo C# se
defaulně objeví editor grafiky oken a po dobleclicku na prvek lze dopsat
kód, který má spouštět. Stejně jako třeba v Delphi, nebo Builderu, nebo QT.

Ale když chci ve VS udělat win program v C++, neví to jako v ostatních
VS věcech, ani jako Builderu, či QT.

Nedávno jsem to potřeboval, tak jsem zapátral a našel:
1. Se musí doinsalovat podpora CLR, čili to z default instalace ani nejde
2. V novém projektu se  musí dopsat nějaký kód, aby to vůbec mohlo fungovat.

Postup např. zde http://www.cs.csi.cuny.edu/~zelikovi/csc211/GUI1.pdf

Poněkud mě překvapilo, že tam kód obsluhy ovládacích prvků píšou do
form.h a ne do form.cpp

Je to jenom lenost autora ukázky, nebo se to vážě má dělat takhle?

PH