Visual studio - win programy CLR

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 19 14:12:43 CET 2022

Dobrý den všem,
Ve Visual studiu je všechno normálně vizuální, ve VB, nebo C# se
defaulně objeví editor grafiky oken a po dobleclicku na prvek lze dopsat
kód, který má spouštět. Stejně jako třeba v Delphi, nebo Builderu, nebo QT.

Ale když chci ve VS udělat win program v C++, neví to jako v ostatních
VS věcech, ani jako Builderu, či QT.

Nedávno jsem to potřeboval, tak jsem zapátral a našel:
1. Se musí doinsalovat podpora CLR, čili to z default instalace ani nejde
2. V novém projektu se  musí dopsat nějaký kód, aby to vůbec mohlo fungovat.

Postup např. zde http://www.cs.csi.cuny.edu/~zelikovi/csc211/GUI1.pdf

Poněkud mě překvapilo, že tam kód obsluhy ovládacích prvků píšou do
form.h a ne do form.cpp

Je to jenom lenost autora ukázky, nebo se to vážě má dělat takhle?

PH