[OT] Neco pro 3D tiskare

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Únor 18 18:56:39 CET 2022

Já mám zase zkušenost s různými tryskami na originál Prusa MK3. S tou
obyčejnou mosaznou to tiskne dobře (zkoušel jsem jich nekolik), ale s
tvrdokovovou (zakoupenou na Průša eshopu) to tiskne o dost lépe. Výrobek je
na oko přesnější (stěny vypadají lepe) a není skoro chlupatý (PET). Ano
chlupatost se dá ovlivnit nastavení ve sliceru, ale dá se to ovlivnit i
typem trysky (pak není nutné hrabat do nastaveni a trávit čas pokusy).
Jediný co je na te tvrdokovove blbeho je to, že je nutné zavit utesnit
třeba teflonovou páskou jinak se povoluje (do hliníku se "nezakousne" jako
ta mosazna) a docela jsem se s tím natrapil.