sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Únor 19 16:13:00 CET 2022

Ano, primárně je to určeno pro TV na filmy atp., to PC stačí pouze na
jedné straně.
teď jsem narazil na toto: https://www.ebay.com/itm/143886841697 to by
mohlo být něco podobného, ale přímo tohle vyzkoušené nemám, původní mám
možná už 10 let.

Tak mi to nedalo a vyzkoušel jsem to s ocsiloskopem Hantek DSO4254C a
bohužel neúspěšně. Nepodařilo se mi nic uložit na virtuální disk, ač se
to tvářilo, že vše proběhlo, ale soubory a složky nazdílené z PC jsem v
osciloskopu viděl. Tak jsem měl za to že to fungovalo, ale asi ne. Možná
teda že to opravdu fungovalo mezi 2 PC s windows, film z PC v TV přehrát
jde, ale zřejmě je to tedy pouze v režimu readonly.
Libor