sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 19 16:44:01 CET 2022

dekuji vsem za snahu mi pomoci.
vcera jsem mel nejakou zamrzlou konferu, kdy emaily zacali chodit nekdy
v podvecer s dopolednim casem a pak zase u nas nesla odeslat posta.
ten sw. jak pro RIGOL, tak HANTEK je strasna tragedie.
jako priklad u HANTEKu, v prvni casti a pokusu vytisknout do pdf
obrazovku "wave", jde pouze pres "ms to pdf" a jeste jen cernobile ! k
cemu mi je u dvoukanalu cernobile rozliseni prubehu ? jina nainstalovana
pdf tiskarna vygeneruje jen pdf s velikosti nula(cutepdf a na zkousku
nejaky 995pdf). v rezimu "virtual panel" zase je volba print zasedla.
jde jen udelat export do BMP a ten si pak musim vytisknout do pdf.
nejrychlejsi odezva rizeni pres USB je 1s nebo vice !? proc proboha ? u
HANTEKu se pri pripojeni pres USB alespon nezamkne rucni ovladani jako u
RIGOLu, tak jde lecos kombinovat. ale celkova koncepce a provedeni des a
bes. jo a sw, prilozeny na CD je novejsi nez maji na webu, ale i tak z
roku 2016.
po prakticke strance, tedy bez pouzivani sw, je ten osciloskop s
izolvanyma vstupama za tu cenu ok. mel jsem ho uz drive v praci a neni
si za ty penize na co stezovat. skoda tech detailu ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín