sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 19 15:24:48 CET 2022

Já teda větší problém vidím v tom, že v osciloskopu nejsou Windows a
procesor x86.
Zkoušel jste to prosím v něčím úplně jiným? Třeba to strčit do
Set-top-boxu nebo do televize, jestli by se tam tak dal přenést film?
Pokud by to ze strany toho zařízení fungovalo opravdu jako plnohodnotná
USB flash, tak by to byl prudce použitelný nástroj.

Díky.
PL

>>> https://usb.brando.com/usb-to-1080p-hdtv-share-cable_p01556c032d15.html