sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Únor 19 10:53:52 CET 2022

Funguje to tak, že v kabelu je přímo ovládací SW, který je třeba na
jedné (PC) straně spustit a nastavit v jakém módu to pojede. Oba konce
jsou funkčně stejné.
Ten SW zřejmě nějak zajišťuje synchronizaci. Používal jsem to spíše v
módu CD-ROM, ale ten mód "Flashdisk" fungoval také, včetně zápisů z obou
stran. Jediná nevýhoda v případě osciloskopu může být to, že to není
galvanicky oddělené, ale to by asi šlo vyřešit nějakým USB izolátorem
typu ADUM4160.
Libor