sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 18 21:59:33 CET 2022

Zajímavé.
A jak se to prosím tváří na tom PC?
Sdílet nějaké ISO asi celkem jde, k tomu se dá přistupovat jako k
fyzickému mediu.
Ale jak přistupovat k nějakým souborům, když protější zařízení
předpokládá datový blob s třeba úplně jiným formátem dat - to si moc
představit neumím.
Zvlášť, pokud tam má to zařízení i zapisovat (což je asi případ toho
osciloskopu).
Pokud to tedy opravdu není tak, že to vytvoří nějaký velký file, který
pak funguje jako image flashky.

Každopádně interesantní.

PL