Re: OT Doporučte notebook

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Únor 18 20:42:23 CET 2022

Moje posledni zkusenost je takova:
Pamet 16 GB v te dobe stala zhruba 2000 Kc Ale Dell za ni chtel 10 tisic:
Notas 8 GB RAM 32 000 Kc
Notas 16 GB RAM 42 000 Kc
A o rychlosti SSD se nedovite nikde nic. Proste je to prasarna.

Momentalne zkousim novy telefon Samsung s desktopem DEX. Staci pripojit
pres USB C monitor, klavesnici a mys. A kupodivu to nahrazuje stolni
pocitac velmi slusne, nehreje se, jede svizne. Rozliseni Full HD.
Aplikace zatim omezene, ale to se snad zlepsi. Az mi odejde PC tak novy
stroj asi kupovat nebudu, doufam ze to plne nahradi mobil.
Nevyhodou je nutnost tahat monitor, ale to muze nahradit libovolna TV s
HDMI.

Michal Gregor